RSS

About

Kami suka jalan jalan

Dari Kuantan Ke Muar Terus ke Melaka PART 1

Wow! Berkurun blog ini sudah bersawang rupanya. Last trip ke Sungai Lembing pun kami tak update. Tapi best woooo bawak anak. Nanti kalau pergi semula kita update insyaAllah :)

Weekend baru ni kami ke Muar merisik anak dara untuk anak teruna di rumah parents saya. So no foodhunting area Muar sebab kami makan di rumah pihak perempuan sahaja. InsyaAllah next time masih ada...nak berbesan la katakan.
Perjalanan dari Kuantan ke Muar agak mudah dgn Waze dan memakan masa 4 jam sahaja. mungkin kalau uol dah biasa drive jauh boleh cut lagi jadi 3 jam. Mungkin.

Well. The second best thing selepas dapat bakal ahli keluarga baru is anak-anak boleh enjoy di Gold Coast International Malacca yang kami dah booking melalui www.agoda.com . Dari Muar ke Bukit Katil Melaka hampir satu jam sahaja. Kami decide ke sini sebab anak-anak memang suka main air dan lebih dekat berbanding kalau kami ke JB. Actually ada die hard fan Hello Kitty kat rumah ni. Hello Kitty di Nusajaya next time ye sayang mama ;)

Berbalik kepada GOLD COAST INTERNATIONAL MALACCA. Untuk kami yang kurang cerewet memang best sgt dah. kami booking Apartment 2 bilik dgn harga rm387.06 tetapi bila check in dapat Apartment 3 bilik. Alhamdulillah..
Mungkin kalau uol pandai boleh dapat cheaper price kot. Review pasal tempat penginapan dan theme park ini saya akan cerita dalam next entry.
Chiow :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment